כשחושבים על טיולים מאורגנים, בדרך כלל חושבים רק על טיולים בחו"ל. במקום בו אנו לא מכירים את השפה, התרבות, לאן הולכים ואיך נוסעים סביר להניח שנרצה מדריך אשר יוכל לקחת אותנו יד ביד ולהראות לנו את כל אותם מקומות שלא נוכל להגיע אליהם בעצמנו. אולם למעשה, לא רק בחו"ל נדרש לטיולים מאורגנים, אלא גם בארץ. מוזר ככל שזה יישמע, אנו, באופק תיירות, בטוחים שלא הצלחתם להגיע למקומות רבים בארץ, אשר שווים מאד שתגיעו אליהם. ואם הגעתם לאותם מקומות, אולי לא שמעתם את כל הסיפורים הקשורים והתוודעתם לפרחים ולשבילים הרבים. בנוסף, יש מקרים רבים בהם נדרשים שמישהו אחר יעשה את תכנון הטיול, כמו למשל בימי חברה ורצון לגיבוש, טיולים של קבוצות שונות אשר נפגשו על רקע כלשהו ועוד.

טיולים מאורגנים בארץ יכולים להתאים למגוון רחב של אנשים, מבחינת גילאים, כושר, עניין וסקרנות. אופק תיירות מציעה מגוון חבילות טיולים לבחירתכם, ביניהם חבילות לגימלאים, לעובדים כימי כיף וגיבוש ולקבוצות. היתרונות הרבים הגלומים בטיולים אלה הוא בכך שאתם יכולים להרגיש כאורחים לרגע, להתרווח באוטובוס או בג'יפ, ופשוט לסמוך שמישהו אחר יוביל אתכם למקומות הייחודיים והיפים ביותר ויספק את כל המעטפת מסביב, לרבות ארוחות, סידורי הסעה, וכמובן הדרכה וליווי שוטף, וכל זאת בארצנו היפה.

לאן מטיילים?

ישראל ניחנה בנופים רבים ובאזורים המנוגדים זה לזה, כך אפשר לטייל במדבר מחד ובהר החרמון מנגד, לראות הרים ועמקים, מפלים ויערות. כל מקום בו תבחרו, ייצבע בצבעים המיוחדים של הארגון וההדרכה המוקפדים, כך שכל אחד יימצא את מקומו. נטייל באופן מאורגן בצפון, במרכז ובדרום, וכן במדבר יהודה ואזור ים המלח, ירושלים ויפו, שביל ישראל על חלקיו המרהיבים, טיול מפלים ומעיינות ועוד ועוד. הטיול יכול להיות מאורגן על פי מיקום גיאוגרפי (טיול לחרמון) או על פי נושא כלשהו ועניין אשר מגלה הקבוצה (טיול גרפיטי למשל).

אפשר גם לשלב פעילויות שונות בטיולים אשר מטרתם יותר אתגרית, למשל לקבוצת עובדים מגובשת, הכוללים ג'יפים, רנג'רים, רפטינג ואטרקציות אחרות. טיולים מסוג אחר, אשר בדרך כלל ייעודו לקבוצות מבוגרות יותר, יוכלו לכלול שילוב סיפורים וחוויות. טיולים אלה ונוספים נבנים במיוחד עבורכם ובשבילכם, לאחר מחשבה על דרישתכם, רצונכם וחלומכם. כל טיול מאורגן יידרש להתאים לעונה בה מטיילים בו ולדרגת הקושי בה תוכל לעמוד קבוצת המטיילים.    

טיולים מודרכים בארץ

לאחר שמצאתם את האזור שירגש אתכם ואליו תרצו לטייל, נותר לחשוב על ההדרכה הנדרשת. ישנה חשיבות מכרעת למקור הידע ולהעברתו במהלך הטיולים. סביר להניח שכאשר תיזכרו בטיול אותו עשיתם, לפעמים גם שנים לאחריו, תזכרו את הסיפורים שהיו שזורים בו, בין אם מדובר על פריטים היסטוריים, ביולוגים ואף רכילותיים. ההבדל בין להכיר באמת את ארצנו מולדתנו, לבין לעבור בין מספר מקומות טיול בנאליים, הוא הכרת הסיפורים שנשזרו במקומות אלה, המבטאים את ההיסטוריה שלנו כמו גם את עתידנו.

סביר להניח כי שמעתם במהלך חייכם מספר הדרכות והרצאות, אולם אצלנו באופק, אנו מקפידים על הדרכות מקצועיות וברורות, אשר ייתנו את הכבוד הראוי הן לאתר בו נמצאים והן למטיילים השומעים את ההדרכה. אין כיף יותר מאשר ללקט את אותן פיסות מידע על המקומות השונים, ולספר אותן באופן שייזכרו ואך ייזכו לתגובות ושיתוף פעולה מקהל המאזינים. עובדה זו יכולה להתקיים רק לאחר התאמת המדריך הנכון לקהל המתאים לו ביותר, מבחינת גיל, עניין ואנרגיה. מלבד ההדרכה שתלווה כל נקודה ונקודה, הטיול המאורגן ניחן בעוד מספר יתרונות וערכים מוספים.

ארגון לוגיסטי – או מה הכי חשוב בטיול?

מי לא אוהב להרגיש שחשבו עליו באופן אישי? כשחוזרים מטיול, בדרך כלל הסיפור הראשון שתספרו הוא על אותה פעולה קטנה שמישהו עשה עבורכם וביטאה את חשיבותכם. לפעמים פעולה זו יכולה להסתכם רק בהגשת בקבוק מים קרים מיד לאחר סיום מסלול מפרך, אולם עבורכם היא תעשה את כל ההבדל בין טיול שהיה רק נעים וכיפי, לביו טיול שהוא חוויה שמתרפקים עליה במשך שנים רבות. מעבר לכך, טיולים מאורגנים מאופיינים בחשיבה על כלל הפרטים ועל התמונה הרחבה המרכיבה את החוויה.

כך תוכלו למשל להתרווח באוטובוס מפנק, עם נהג ידידותי אשר יסביר פנים לכל אדם ואדם, להינות מהפסקות מתוכננות לארוחות ומסיוע ועזרה במהלך המסלול עצמו. כאשר מכירים את תוואי הדרך מחד ואת רצונם ודרישתם של המטיילים, ניתן בקלות לתפור את הפתרון והמסלול כך שההנאה תהיה מובטחת ומותאמת באופן המדויק ביותר.  

למי מיועדים טיולים מאורגנים בארץ?

טיולים מאורגנים בארץ מתאימים, למעשה, לכלל האוכלוסייה, מילדים ועד פנסיונרים, אשר נהנים לטייל, לגלות מקומות ואנשים חדשים ולשמוע סיפורים והדרכות מקצועיות. אנו, בחברת אופק מתמחים במגוון חבילות טיולים, לרבות טיולי פנסיונרים וימי כיף וגיבוש, ובכל הרכב אחר בו תחפצו. נוכל להמליץ ולספק מגוון רעיונות לטיולים ופעילויות, על פי רצון ודרישה בהתבסס על שנות ניסיוננו הרב. אנו קשובים ללקוחותינו הרבים, כך שאנו מוודאים שכל אחד יימצא את הנקודה האהובה עליו ביותר.  

חבילות אלו יהיו שונות במהותן ומטרתן. ימי גיבוש נועדו להפוך מספר פרטים בודדים לקבוצה אחת מלוכדת, אשר פועלים ויפעלו למען מטרה אחת. במסגרת ימי הגיבוש נוכל לייעץ ולהציע פעילויות אתגריות, כיפיות וחוויות לצד מסלול הליכה כאשר המטרה היא ליצור שיתוף פעולה וחימום היחסים בין העובדים. בטיולים המיועדים לקבוצת פנסיונרים, מטרתנו היא להציע טיולים אשר יתאימו לרמת הקושי הנדרשת או שיוכלו לשלב בין מספר רמות קושי. בטיולים אלה נשים לב יותר לסובלנות וסבלנות האחד כלפי השני, הדרכות מרתקות ומקצועיות וחשיבה על נוחות ונגישות של השירותים הקריטיים.  

עלותם של טיולים בארץ

פעמים רבות כאשר חושבים על טיולים בארץ, יש הרגשה כי אפשר לתכנן אותם באופן עצמאי ולדאוג לכל אותם פרטים, מכיוון שאנו מכירים את הארץ, השפה והתרבות של האנשים. אולם בעצם, תיכנון זה אינו כה טריוויאלי כפי שהוא נראה בתחילה. המטרה היא לא רק לארגן את כל הקצוות עד ליצירת חוויה מושלמת, אלא גם לדעת לייעץ על מסלולים ופעילויות מתאימות ולספק את ההדרכה המקצועית הנדרשת. כך שאין ספק שעלותו של טיול מאורגן בארץ נמוך לאין ערוך מטיול מאורגן בחו"ל, אולם עדיין כדאי ומומלץ לשלם עלות זו, במקום לנסות לעשות זאת באופן עצמאי.

קשה לדעת מראש או להעריך עלות מדויקת של טיול, מכיוון שהמחיר ישתנה על פי קריטריונים וגורמים רבים. חלק מגורמים אלה כוללים את מקום הטיול, האם הוא כולל אלמנטים מיוחדים כמו פעילויות או כניסה לאטרקציות שונות, משך הטיול, מספר המשתתפים ועוד. נוכל להציע מספר אופציות לבחירה, כך שבסופו של דבר אנו נארגן את הכל, ולכם רק יישאר להחליט מהו הכיוון המועדף עליכם. תצטרכו לקחת בחשבון שטיולים אלה עלולים להיות ממכרים ושתרצו לחזור על הארגון וההדרכה גם במקומות חדשים ויפים יותר.

אם אתם מעוניינים להתחיל להתמכר ולהינות מטיולים מגוונים, מקצועיים ומעניינים, אשר יתאימו לכל צורך שלכם, תוכלו לפנות אלינו, חברת אופק תיירות בטלפון 09-7663331 או 053-4411346.